ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Längtan!

Publicerad 2013-03-18 11:18:01 i

Solen har visat sig många dagar, men det är kallt. Jag längtar så efter våren:-) men först ska vi förhoppningsvis få njuta av en norrlandsvår! Det längtar jag efter mycket. Ska bli så kul att träffa alla. Hela barnaskaran i släkten är samlade. Ja och så vårat nya barn/husdjur w oxå ;-)

Idag skiner solen oxå men det är svinkallt och blåser. Jag ska fixa lite i tvättstugan , äta lunch och fixa matsäckar. Sen hämta barn och åka till Lerum för konståkningstest. Ska ha sex barn med mig. Då får vi verkligen testa sams stora nya bil! Jag tror det blir trångt med alla väskor.... Men men det får lösa sig.

Har egentligen inget att skriva.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela