ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Vinter

Publicerad 2013-01-24 11:54:39 i

Vi har ju haft vinter nu ett tag. Inte mycket snö men tillräckligt för att få den där vinterkänslan iaf. Det gillar jag :-) idag ska jag promenera till jobbet. Blir ju inte så mycket dagsljus för mig annars. Ska bli skönt. Ska lyssna på min ljudbok det ser jag fram emot!

Först lite lunch. Vi har börjat med matkasse denna veckan. Dom två första rätterna gillades av alla. Men fiskgrytan igår var tydligen ingen höjdare. De gillar bara panerad fisk.... Tilda frågade redan på dag två hur länge vi ska ha matkasse. Vi kanske kan prova i två veckor och sen kan vi börja äta riktig mat ;-) ja, vi får se. Jag är inte van vid att laga mat på vardagar med så mycket ingredienser... Men vi kör ett tag iaf. Sen kan man ju skälv handla till de rätter man gillat. Då har vi iaf fått lite inspiration.

I helgen är det en internationell tävling här i Göteborg. Louises lag är med. Jag jobbar på lördag men på söndag ska jag och tilda åka o h titta. Det är två finska lag med i ungdomsklassen. De brukar vara grymma. Vet ej vilka länder som är med i de övriga klasserna. Sen nästa helg är det vår egen tävling, kungälvspokalen :-) då är jag där hela dagen och hjälper till. Sen är det några veckors vila från tävling.

Jag börjar längta så efter påsken! Då ska vi åka upp till norr. Var jättelänge sedan vi där påsken. Jag beställer riktigt fint påskväder :-)

Annars är det nog inte mycket som händer.

Kommentarer

Postat av: moster

Publicerad 2013-02-08 21:01:49

så söta småttingar, guu vad tiden går fort:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela