ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Jodå moster, jag har läst dina kommentarer ;-)

Publicerad 2013-01-05 22:29:33 i Allmänt,

Men jag har inte orkat logga in och godkänna dem. Nu är dom flera ;-)
 
funderar lite halvt på börja blogga igen. Men jag är så sjukt tråkig känns det som. Sen har jag inte lärt mig, okej, jag har inte ens försökt lära mig hur jag lägger in bilder från iPaden hit. Och jag har ingen Dator som vill samarbeta med mig. Det är rätt jobbigt att skriva på en iPad oxå tycker jag. Funderar lite smått på att köpa ett tangentbord till.....
 
jaja. Vintern kom och gick, likaså julen. Det var underbart med snö och kyla. Önskar så att vi fått ha det längre. Jag vet inte, men jag blir mycket lyckligare i själen när det är snö :-) 
 
julen var underbar. Glada barn, god mat, tomte och julklappar. Nyår var oxå toppen. Och nu har vi vänt blad. Borta är året då Louise började i ny skola och blev en helt annan person. En mycket gladare och härligare tjej! Den tjejen har vi saknat. Nu känns det som hon mår bra.
 
det året vår minsta lilla flicka började ettan. Hon är ganska stor. Och året då vår egna lilla fina egensinnige tilda åter visar att hon har sitt Eget liv.
 
jag älskar dessa tre så olika barn oändligt mycket! Är så tacksam att vi får vara friska och må bra.
 
jag vet inte om så mycket speciellt hände år 2012? Vi var uppe i norr jul och nyår 2011/2012. Våren spenderades hemma. Sommaren i norr och i Danmark. Hösten med teäningar och tävlingar, precis som våren. 
 
Nu då? Vad händer i år?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela