ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Härlig helg :-)

Publicerad 2013-01-13 19:10:10 i

Vilken härlig helg! Började med packning och stress på fredag förmiddag. Sedan iväg och lämnade de stora tjejerna till oasen där bussen till Jönköping skulle gå. Sedan åkte jag och lämnade Ellen på sams jobb. Sedan var det dax för mig att köra till Jönköping. Det var inte bästa vädret, men det gick bra. Framme vid sex och då checkade jag in på hotellet. Ett rum till bara mig :-)

Kollade läget med de andra mammorna och vi skulle ses på en restaurang i närheten. Gick upp till en av mammorna o h fick där gott mousserande vin. Sedan iväg till restaurangen. God mat och trevligt sällskap. Sedan var vi några som gick till Hotellets bar och satt där till mitt i natten. Sen sängen. Sov kommen har aldrig sovit bra borta.

En god hotellfrukost och sedan packa ihop och checka ut och iväg till ishallen. Tjejerna hade kurerna åkt sina träningsåk, så det var att vänta en stund och sedan drog tävlingen igång. Duktiga Fantazy fixade en andraplats efter ett nytt lag som var mer som ett ungdomslag.... Och harmony tog brons :-) de var så duktiga! Efter prisutdelningen packade vi ihop oss och åkte hem. Vi var hemma strax efter nio.

En härlig helg på alla sätt! Idag söndag har jag plockat undan julen. Imorgon skola för barnen men men jag är ledig. Skulle ha jobbat helg egentligen men har bytt helg.

Nu blir det lite söndagsgodis. Men först dusch för barnen.

Längtar redan till nästa tävling ;-) det är så roligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela