ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Mina barn och jag.

Publicerad 2012-03-02 09:32:50 i Allmänt,

Så länge jag kan minnas, har jag velat ha barn. Jag ville ha många barn när jag var i yngre och övre tonåren. Minst 10 stycken! Jag satt barnvakt till massvis med barn, och jag gjorde det inte för pengarna, utan för att jag älskade barn. Jag har passat mina syskon, mina kusiner, suttit barnvakt här och där tll olika barn, och så inte att förglömma lille C. Han satt jag barnvakt till från det att han var kring 8 månader tror jag, och tills jag flyttade ner hit. Han var väl 3 år då kanske? Det var faktiskt riktigt jobbigt att sluta passa honom. Jag var där rätt ofta, och han var så underbar:) Jag passade "allas" barn i byn, när de plockade hjortron om sommaren, eller jobbade ibland. Jag minns när jag hade mina två syskon, och mosters då 3 barn. Det var high life, men jag gillade det! Jag passade en kusin när han var bara nån månad, och hans syskon då och då.

Jag har längtat så efter egna barn! Nu har jag tre underbara fina flickor. nte 10 som jag ville ha då, men väl 3. Och jag är så himla glad och tacksam för dem! Att de ändå är friska och så. Visst har det varit många slitiga och tuffa år, när alla 3 var ganska små. Hämta och lämna, amma, byta blöjor och laga mat. Jag har varit mycket själv med dem. Men nu, såhär när de alla 3 är "stora" så minns jag ju knappt hur slitigt det varit.

Jag älskar mina 3 barn så det värker i mig <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela