ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Ibland lever jag oxå!

Publicerad 2012-03-29 08:43:03 i Allmänt,

Ja här i bloggen då, i riktiga livet lever jag varje dag. Annat går inte. Även om jag nu börjar känna mig levande död.... Brukar ju bli så på våren, gissar att det är pollen som spökar. Inte mycket av de klassiska symtomen som snuva och kli i ögonen, men trött....

Louises rum är nu klart. Bara gardiner, lampor, ev. hyllor och nån matta kvar. När jag ska hinna tömma Ellens rum och sätta fart där vet jag ej. INte i helgen iaf, för då är det bytardag. Men sen, ja sen ska vi sätta fart;). Kanske får hon ett rum lagom till sommaren....

Justja, sommaren..... Måste sätta rejäl fart med semesterfunderingar.... Ska vara inlämnat senast 1 april. Jag får ånget att tänka på när jag vill ha semester... jag vill vara ledig hela sommaren punkt slut!

Kommentarer

Postat av: Peka

Publicerad 2012-03-29 13:02:53

Jag vill gärna veta när du vet hur ni kommer vara lediga, komma hit, eller åka iväg och så. Så jag vet om det finns tid för oss att komma :)

Postat av: Peka

Publicerad 2012-04-07 20:38:44

hehe, ja såå många gånger har vi inte behövt laga än, men antingen så blir vi less här nån dag snart eller så tar vi fram superlimmet ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela