ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Snart slut!

Publicerad 2012-06-12 16:36:46 i Allmänt,

Ja, nu är det snart slut för alla tre barnen, för Louise är det slut med gamla skolan. För Tilda slut på lågstadiet och dom fina fröknarna, och för Ellen är det slut i förskoleklass och dom fina fröknarna... Mycket slut alltså. Mycket nytt väntar, och hur det blir vet man ju aldrig. Kändes jättebra på Louises nya skola iaf. Tildas fröken vet jag ej vem det är, men Ellens fröken känner jag iaf. (Tildas nuvarande). Ellen längtar till ettan, hon vill lära sig saker:) Louise längtar till nya skolan, gissningsvis med blandade känslor.... HOn har ju gått med många sedan förskoleklass. Tilda tyckte hon kunde sluta skolan nu när hon inte får ha sin favoritfröken K längre.... Men sån är ju Tilda. Skolan är inget för henne....

På lördag börjar konståkningslägret:) Blir skoj, undra om jag får lära mig nåt, eller om jag är hopplöst fall?

Men sommaren... ja, vart är den?



Skolavslutningstjejer förra året. Nya bilder kommer kanske efter torsdagens avslutning:)

Kommentarer

Postat av: moster

Publicerad 2012-06-18 20:54:55

ja sommaren, hon var här i byn nu i helg..fast hon stack iväg på söndag kväll, så kom herr regn, som verkar vara en stamgäst:o( men vi har i allafall lite över 10 grader.....plus

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela