ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Jasså, blogga oxå?

Publicerad 2012-06-03 19:41:33 i Allmänt,

Jag funderar ofta varför folk inte bloggar... Jag vill läsa bloggar! Men de jag läser, uppdateras typ aldrig längre. Men jag då? Mars var senast jag skrev!! Det är jun nu. Japp, sommar, varmt och... äh, okej kallt. En veckas underbar värme hade vi, men det kommer förhoppningsvs fler soliga varma dagar! Så underbart! Vi badade faktiskt i havet, en av de sista varma dagarna. Jag och Louise badade, de andra frös....



Var länge sedan jag kunde ladda in nya bilder i datorn, men idag har datadoktorn vart här och hjälpt mig:) Nu finns det plats med blder igen.



Nu är det två veckor kvar till skolan slutar, och fyra veckor tills vi åker upp till Norrland:) Ser fram emot två veckor där faktiskt. Fast jag egentligen inte gillar att åka dit på sommaren. Ska bli skoj! Men innan dess ska jag lära mig åka skridskor.... Jag och Ellen ska gå på miniläger med konståkningen, fem dagar ska vi åka skridskor en timme om dagen. Skoj, skoj! Tilda ska gå två veckor, heldagar och Louise en vecka. Se bär det av....

Sen kom vi på häromdagen att vi ska åka till Stockholm och gå på grönalund. Ja, kanske se nåt annat oxå, men inget är bokat, vi tar ju alltid dagen som den kommer;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela