ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Söndagsslö.

Publicerad 2012-01-08 13:57:36 i Allmänt,

Ja, dag är jag seg och slö. Har inte lust med nåt. Men ska väl försöka hinna (orka) med nåt idag ändå.

Vi hade "vår" akritekt här på fm. och gick igenom ritningarna. Nu börjar det närma sig slutet:) Spännande!!

Men först ska vi (jag) ta itu med Ellen och Louises rum. Det bara måste göras. Igår försökte jag hjälpa Louise att leta hennes sims 3 skiva, men i den röran bara går det inte. Nä, fram med några sopsäckar och sätt igång att röja! Det är det enda som hjälper. Men men, det ska fnnas tid och ork till det oxå.

Rummen har jag iaf. planerat så gott som färdigt. Kom på igår att Ellen kan få Tildas säng (som är Louises gamla) för Tilda har aldrig gllat den. Ellen har ju en fin växasäng, så det är ju inte akut än, men om, när, eller nåt, vi hittar en bra säng som Tilda gillar, så kan vi ju byta. Jag vet inte riktigt vad det är hon ogillar med sängen, eller om det bara är för att hon är LESS på att ärva allt av Louise.... Ja, så är det nog, iaf. till största delen.

Få se om vi kan ta oss till colorama i veckan, och välja tapet. Ellen nappade på rosaprickigt, så vi får se;) Fast hon vill ha alla väggar rosa.... men det kommer inte bli så. Vitt blir det nog, så kan man byta ut fondväggen bara när man tröttnar.

Ska sälja två bokhyllor oxå, en hög och en låg. Måste bara tömma Louises, så man kan fota dem. Ska köpa expedit till Louise oxå, tycker de är super:)

På lördag är det tävling i Kungsbacka. Jag har bytt jobbdag på helgen, skulle jobbat lördag, men nu blir det söndag istället. Kommer nog vara totalt slut på söndagen, men men.... Det går nog bra ändå. Sen är jag ledig måndag och tisdag istället. Ska bli roligt att följa med på tävligen iaf! Tycker det var superskoj att få vara med hela dagen, även fast själva tävlingen inte börjar förrän klockan 13, och vi ska säkert vara där till sju. De har alla ett träningsåk på fm. och det tar ju sin lilla stund med alla lagen. Men, det var trevligt att sitta på läktaren med alla andra mammor som var där. Fika lite och bara prata. Nu har jag mitt nya ullunderställ oxå;) Förra gången var jag optimistisk och hade nte ens långkallingar.... Vår ishall är ju rätt varm om man jämför med de flesta andra. Men, med ullunderställ ska jag hålla mig varm och go! Sam kom med långkallngar förra gången efter halva dagen... Men nu kommer han inte komma och se på tävlingen, för han ska på 50 års fest sedan.

Jaja, nu har jag babblat på om en massa. Ska se om jag inte kan förgylla denna blogg med en bld eller två;)


Team Fantazy:) Ja, och Harmony oxå....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela