ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Idag kom iallafall.

Publicerad 2011-09-06 08:42:34 i Allmänt,

Ja, dagen idag, den dagen jag förträngt och inte lådsas om. Dagen då vi ska börja vår färd mot norrland. I vanliga fall är det en av de bästa dagarna, vi är alla glada för vi ska träffa alla där uppe! Det ska v ju nu oxå, men det är ju inte därför vi åker, egentligen. Jag tror jag vill vara kvar i min bubbla, där jag inte ser eller hör något. Där jag lever här med barnen, aktiviteter och matlagning. Vi åker upp mot verkligheten. Verkligheten är där uppe. Inget är sig likt, jag vill glädjas åt att få träffa alla små och stora, men jag vet varför vi åker upp. Mitt huvud vet, men kroppen stänger av.

Har miljoner saker att fixa idag, men jag bara sitter här. Har redan huvudvärk, och är trött. Vi ska köra hela natten.

Varför?

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2011-09-06 10:33:42

Man kan vara glad och ledsen samtidigt. Glad över att få se alla igen men samtidigt ledsen för att det är en av oss som fattas.

Men mommo blir nog glad när vi är samlade allihopa på samma ställe.

Postat av: moster

Publicerad 2011-09-06 21:29:14

Ibland vill man bara inte till verkligheten...men Nina hittade en dikt, som jag tycker tröstar, hon skrev den på en tavla av flera bilder av er mommo, äh kom på att jag skrev det i min blogg ;o)

men det är sant, hon finns inom oss- så fina minnen. Blir härligt att träffa er

Postat av: Lisa

Publicerad 2011-09-07 23:11:44

Tusan, kom inte min kommentar fram? Skickade via mobilen, kanske därför...



Jag lever också i min bubbla ännu, jag vill inte ta sanningen riktigt än, låssas att allt är i sin ordning, fast man nånstans i sig vet....



Sen ang. om jag kan fixa bilder, ja det kan jag gärna, men jag tror att du kan göra det själv där på samma program som jag använder mig mest av, det är bara en simpel internet sida som heter http://picnik.com Det är så otroligt okomplicerat och enkelt så du kan göra bilderna precis som du vill ha dom. Sen är det kul också. Tror du fixar det själv, men om du, mot förmodan, inte gör det så hjälper jag gärna till :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela