ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Bytardag:)

Publicerad 2011-09-23 09:03:26 i Allmänt,

Ja, äntligen är det dax igen för säsongens bytardag! Det är så himla roligt:-) Det är jobbigt med, men mest roligt. Allt man får sålt, och inte minst alla nya fynd man gör! Har massor av kassar och lådor som ska säljas. Massor av saker som behöver nhandlas. Tilda tycker det är orättvist att det är Ellen som får mest, men dels är det ju hon som växer mest, men sedan finns det mest i hennes storlek än så länge. Hon har vuxit ur typ allt i långärmat väg, så tröjor och byxor ska inhandlas. Sedan följer ju sånt som nte är så nödvändigt med oxå, för att det är billigt;)

Jag ska åka till jobbet en sväng och skriva ut en grej, sedan ska jag klippa mig. Sen hämta Ellen på skolan och så hem och packa bilen. Har bytt bil med sam idag, min lilla rymmer ju inget!

Men allra först ska jag äta frukost, har liksom glömt bort det.

dag tog förresten Louise och Tilda Ellen till skolan, första gången! Jag skrev  kontaktboken att om hon inte kommer till skolan, så skulle de ringa...  Ingen har ringt, så jag får väl anta att hon kommit fram. Jag vet ju att dom fixar det, men mammahjärtat säger, det är ju min bebis! Nå nå, de var stolta när de gick iväg, alla tre.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-26 00:10:14

hmm ser ett störningsmoment i bakgrunden..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela