ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Regn idag.

Publicerad 2011-10-06 08:47:12 i Allmänt,

Och jag är så glad att jag är ledig. Jag ska sitta här i soffan och göra ingenting. Iaf. en stund. Tänkte hinna vika tvätt och tvätta några maskiner. Jag är ledig morgon oxå, för jag jobbar helgen. Inatt vaknade jag av att det gjorde ont i öronen! Känns inget nu, så jag hoppas jag inte tänker bli sjuk. Det orkar jag inte, även om det faktiskt var väldgt länge sedan jag var sjuk.

Jag har börjat fundera på julklappar, och har några tankar färdiga! Men det är svårt att hitta bra tll stora barnen, de önskar sig inget, eller bara dyra saker som mobiltelefoner och datorer och sånt. Det tycker jag är trist att köpa.... Fast ja, vi får se vad det kan bli. Ellen ska ju fylla år först oxå:) Där vet jag redan några presenter iaf. Ska bara handla dem oxå.

Och så var det det där med julkort.... och ja, det har jag oxå planerat redan;) Fast om det blir verklighet får vi se. Jag planerar mycket, men inte ens hälften brukar bli gjort.... nå nå... får tänka på det som faktiskt blir gjort istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela