ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Nina läs inte!!

Publicerad 2011-10-23 21:04:10 i Allmänt,

Nä, just det, läs inte min blogg kusin Nina. Då kan du inte klaga över innehållet heller. Jag tycker det är roligt att läsa mammors bloggar, inte alla, men endel kan skriva roligt och bra fast det bara handlar om barn, dagis, bajs och middag. Läs nåt annat, eller gå snusa;-)

Söndag är det idag. Vilket innebär kyrkbesök. Vi går ju i kyrkan varje söndag. Eller iaf. varje gång våra 2 barn sjunger där. Idag var en sån dag. Dom sjunger så himla fint! Tycker det är så rofyllt och härligt att vara i kyrkan.

Sedan röjde vi här hemma i trädgården. Bort med poolen, gamla ruttna blommor etc. Bara leksakerna kvar i sandlådan, de får vara kvar lite tll. Bus Noa kommer ju och ska väl ha nåt att leka med.

På onsdag ska jag och Louise till scandinavium på konsert!! Marching for life, en stödgala med massa sång, musik och annat. LIte kändisar oxå förståss. L fick erbjudande från henne kör att köpa billiga biljetter, så vi kunde inte tacka nej! Ska bli skoj att göra nåt med bara ett barn. Tänkte väl sedan ta de andra på nåt eget äventyr. Måste hitta nåt passande för dem bara.

Imorgon ska skruttungen och jag vara ledga, SKÖNT!!!

Sen har jag inte dammat av min akmera än, var hur länge sen som helst sen jag fotade! Ska damma av den tills Noa kommer iaf.

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2011-10-26 21:29:56

Precis, endel skriver roligt och väljer ut och det är ju det som är det roliga med en blogg...och en del satsar hellre på kvantitet

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela