ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Min blogg!

Publicerad 2011-10-17 19:59:28 i Allmänt,

Ska snart få ett nytt utseende. Väntar bara på att min designer ska vakna ur stt ide eller nåt sånt. Så länge får den vara svart, för jag orkar eller vill inte sätta nån av de fula som man kan välja här. Men snart så:)

Idag var jag på ett möte. jag har varit med i föräldrargruppen i konståkningen i ca. ett år. Det är roligt tycker jag. Men så denna terminen slutade hon som varit med längre än jag, som visste allt och kunde allt. Jag fick lätt panik, jag visste inte vem mer som var med i gruppen längre, och blotta tanken på att JAG skulle vara ansvarig för att få ut baklappar, städlistor och sammankalla möten fick mig att rysa. Jag får panik och sticker huvudet i sanden och gör ingenting då. Jag gillar som sagt att vara med, men då får nån säga vad jag ska göra. Jag gör massor av saker, bara nån säger till mig. Jag engagerar mig i andra bitar i konståkningen oxå, och tycker det är roligt, bara nån säger vad jag ska göra. Så idag då, då fanns det en mamma som kunde tänka sig att vara den som mailar och håller på:) Jag blev så glad och lättad, jag kan ta upp mitt huvud från sanden och faktiskt inte ha ångest! Jag gillar att nån säger vad jag ska göra, då känner jag mig trygg. Jag gillar inte att ha ansvar, vara huvudpersonen och komma ihåg när var och hur allt ska göras. Nu slipper jag.


I jobbet är det ju annorlunda, där tar jag ju initiativ och gör saker med egen hjärna, men det är liksom annorlunda. Och hemma har jag hjärna för 10...;)

Imorgon är jag ledig. Vad gör jag då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela