ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Dofter och minnen.

Publicerad 2011-11-10 19:59:04 i Allmänt,

Idag på min promenad gick jag förbi ett hus där dom eldade. Doften av rök fick mig att minnas mommo. Alla gånger hon eldat så taket nästan lyft. Så man nästan hade rök ur öronen för att det var så varmt. Doften och minnena gjorde mig lite ledsen. Är det verkligen sant att du nte kommer vara där i huset till jul när vi kommer? Ska vi inte få paket invirade i plast och hundra meter tejp? Hur ska jag överleva julen nu?



Mommo och moffa julen 2009.

Kommentarer

Postat av: lotta

Publicerad 2011-11-10 21:19:28

Kommer vara så jäkla tråkigt utan Mommo... 20 år har jag fått fira jul med henne. Varenda jul ända sen jag föddes!!! Nu kommer det kännas så tomt och helt fel!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela