ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Varannandags vår!

Publicerad 2011-03-31 11:10:06 i Allmänt,

Ja, igår var det nog varmaste dagen hittills, inte så mycket mer än kanske 10-12 plus gissar jag, men det blåste inget så det kändes så skönt! Fick knäppa upp jacka ju:)

Idag är det gråmulet igen. Trist. Men det skulle vsst bli väldigt fint  helgen igen, och då är jag ju ledig!! Tjohoo, om det nu blir så.

Har betalat de förgrymmade räknngarna. Ja mina iaf. sam har betalt de "tunga" redan. Han är det ordning på:) Jag kör sista minuten jag.

Ska snart ta mig till jobbet, funderar på en snabbis till citygross bara. Inget specellt, men kul att se om det är nåt jag behöver som jag inte vet om bara!



Små klätterapor i vårat klätterträd! I måndags när vi var lediga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela