ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Om jag inte ser den, finns den inte?

Publicerad 2011-03-16 21:14:29 i Allmänt,

Och då går den inte heller.... Klockan tänker jag på.... Barnen har lagt sig och jag bara sitter och sitter här. Jag är sjukt trött idag med, och borde egentligen hänga tvätten och fixa köket och gå lägga mig. Men gör jag det? Neeej!!

Har haft planeringsdag idag. Fick endel gjort, vilket såklart är bra! En tjej som skulle komma och ha ja, vad hette det nu då... ja nånting med oss var sjuk, så vi gjorde andra saker. Synd, för det vi skulle göra verkade spännande. Nåt med genomlysning var det nog det hette. NÅja, kanske får tillfälle senare.

Bytardagsgrejerna är färdiga, så långt det går nu iaf. Har ett gäng galonkläder i maskinen nu som ska synas och provas. Hittade dock inte alla delarna!! Märkligt att saker bara försvinner...

På lördag är det dax! Eller allt börjar ju på fredag förståss. Lika förväntansfull som alltid! Det är nog en av de bästa grejerna jag gjort, att vara med och ordna dessa bytardagar! ja, visst finns det massvis med roligheter, men detta är skoj! Och bra för plånboken och miljön.

Sam är i Inden. Idag ringde han för första gången. han ska till sina släktingar imorgon tror jag. De skulle handla lite grejer till barnen och en huvudbonad till honom! Jag visste inte riktigt vad jag önskar, så en fin sjal sa jag. Vi får se om det blir nåt!

Idag och igår har solen vsat sg. Vi satt intill husväggen på lunchen och det var så skönt! Våren kommer ju på riktigt! Känner mig nästan svältfödd på sol. Den har verkligen hållit sig borta från oss länge nu. Bara grått och is det senaste. NU är nästan all snö borta, bara lite här och var några små högar. Skönt. Det är några minus på natten just nu, sedan kring 7-8 plus. Får gärna fortsätta så, och ännu hellre varmare!!



Bild från förra våren. Tar ju inga kort för tillfället.... Skärpning! Jag lovade ju mig själv att lära mig mer om min kamera, och fotar jag inget, lär jag mig inget. Konstigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela