ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Igår....

Publicerad 2011-03-29 12:28:05 i Allmänt,

var det en underbar dag! Jag var ledig, solen sken och värmde tom! V satt ute på baksidan och solade, barnen lekte och hoppade studsmatta. Sen åt v mellanmål ute med. Fler såna dagar tack! Idag är det gråmulet, har regnat på morgonen och det blåser. Inte lika härligt.

Jag har lämnat in min hoj idag. Ska repas lte, sen jäklar, då SKA jag börja cykla mer! Slänga den där latmasken inom mig och bara göra det. Japp, jag SKA!!



Puss och kram!

Kommentarer

Postat av: Peka

Publicerad 2011-03-29 13:40:56

Här har vi också vååår! Ja vårvinter förstås men :)

Vindstilla kring 6-9 minus och sol. Fy så skönt!

Postat av: Anna B

Publicerad 2011-03-29 17:19:09

Vilken söt bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela