ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Här sitter jag....

Publicerad 2011-03-24 11:34:37 i Allmänt,

Ja, och gör inget speciellt. Lämnade bebs på dagis vid nio för dom skulle ha motorik och nåt experiment med de stora, hon mssar ju ganska mycket då hon går så oregelbundna tider så de tyckte jag skulle lämna nio fast jag böjar senare....

Har plockat lite och hör och häpna bäddat sängen!! Tänkte ta mig lite mat att äta för jag åt knappt nån frukost. Var inte hungrig, men nu är jag det!

Solen skiner och det är typ 10 plus i skuggan! Men såklart blåser det storm. Inte skönt. Hade tänkt ta mig en promenad, men jag segade ihop hemma istället.

Imorgon är det ledig fredag. Vet ej vad vi hittar på. Kanske åker och badar? Vi får se.... Behöver köpa skor, men ellen vill verkligen INTE åka tll affärer, så jag får nog ta det en annan dag när jag inte har henne med. Idag hade varit bra dag, men pengar saknas.... Blev ju inhandlat endel till barnen så bb försvann lika fort som det kom in typ. Det är ju inte billigt med skor, och skor behöver man många av! Goretex skor att ha nu, convereliknande att ha snart, sandaler att ha ännu mer sen, fina skor att ha tll fint, och crocs att ha närsomhelst osv. Bara stackars mamman som aldrig har skor att byta med. Fasiken att det ska vara så svårt med skor! Jag har dock kommit på att om jag bara skulle kapa några mm. på stortån skulle problemet vara ganska löst. Det är alltid så, en storlek passar inte för stortån tar i, nästa storlek är för bred.... Suck....

Lyssnar på lugna favoriter. Det var länge sen! De tog ju bort den från radion här, men på webben kan man lyssna. Och så ska man kunna ladda ner på smartphone, men inte på min:( Jag som ville ha den appen så gärna.

Börjar känna av pollen oxå. Snorar och kliar i ögonen. Har ju lite meduciner, men måste nog till vc för att förnya mina recept. Tror även Louise behöver nytt recept för det är nog slut. Förr behövde man bara ringa in iaf, hoppas det är så nu med. Lättare!

Längtar så efter värmen! Längtar oxå så efter Turkresan:) Har kollat gamla blder och på vårt hotell osv. Ska bl så härligt!

Jaja, inte har jag nåt vettigt idag heller.

Kommentarer

Postat av: Peka

Publicerad 2011-03-24 12:35:42

Men du hade ju kunnat gå och kolla och prova idag, lägga undan och sen bara åka å betala imorgon?

Lite sent nu kanske..

Postat av: Mamm

Publicerad 2011-03-24 19:26:17

Ni får väl solvärme snart, har sett att det redan är rätt varmt hos er, o sen den riktigt varma sköna härliga solen i Turkland! inte många veckor kvar för er (ja, inte för oss heller)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela