ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Uj uj...

Publicerad 2011-06-13 20:35:08 i Allmänt,

Jag går in på alla bloggar jag läser, nästan varje kväll. Men lika besviken blir jag nästan varje kväll oxå, för ingen skriver ju längre! Eller jodå, ibland. Kanske är det sommaren som gör det. Jag själv är ju inte heller nå vidare på att skriva. Det är liksom bara tomt och tomt och tomt.



Här är min galna unge som sent igårkväll (tror jag det var) gick upp för att låsa in sig på toa och fota sig.... Eh... jaja säger jag bara. Jag blir TOKIG på dessa kvällar numera... Det är så mycket spring ner för trappan hela kvällen. Inte förrän vid halv elva börjar lugnet. Det är på tik för sent, för sen får man inte upp dem på morgonen... Man får tjata och gapa hundra gånger. Nä, sova vid 21 tycker jag är rimligt när man är 11 och 9. Ellen somnar iaf. sött och snabbt vid halv åtta-åtta om v bara får in henne... Hon leker med sina nya kompsar dagligen nu! Så härligt när de springer mellan husen och leker. Ett stort koppel med ongar ränner fram och tillbaka. Kul har dom oxå!

Idag köpte jag mig en sån där örongrejs tll telefonen, sån där blue toth (stavning?) som man har i örat. Jag känner att jag måste ha en i bilen iaf. för jag ringer så mycket när jag åker från jobbet, ringer hem, fritids etc. och det känns inte säkert. Orka trassla upp sladden till de med sladd liksom....

Ne, inte har jag nåt mer inte att förtella.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela