ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

En glad dag!

Publicerad 2011-06-17 13:21:22 i Allmänt,

Japp, idag känns allt bara så bra:) Vet inte vad som hänt, eller om ens nåt HAR hänt. Men det är skönt med glada pigga dagar oxå!

Spelar inte ens någon roll att det regnar idag, och det om något brukar få mitt humör i botten. Igår var en underbar dag, sol och lagom varmt. Såklart jobbade jag, men men.... V har ju hela sommaren kvar! Hoppas jag.

I morgon börjar stortjejerna sin lägervecka i ishallen. Kommer bli långa dagar för dem, speciellt Tilda. Men jag tror dom kommer ha det så roligt! 3 timmar is, och dans och säkert massa annat rolgt runtikrng. Sedan den 30/6 har de test. Det som Tilda missade då vi var i Turkiet. Det testet som avgör om hon får vara med och tävla eller ej.... Det är dommare som kommer och bedömmer. De övriga märkena är det en av deras tränare som bedömmer. Men alla i hennes grupp hade klarat, så jag tror säkert Tilda fixar det. Om hon inte blir så nervös att hon gör helt galna saker.... Tror att även Louise kommer för göra det, hon trode det iaf. Dom är så himla duktiga! och jag är så glad att de hittat nåt de verkligen gillar att hålla på med. Känns bra. Sedan om de inte håller på med det i massa år till gör ju inget. Här och nu har de kul!

Vi har lille HO på besök. Hans mamma vlle jobba lite extra dag, så vi hämtade honom från dagis nyss. Nu leker de alla 3 där uppe. L är hos en kompis, och troligen för första gången hon cyklade själv till en kompis! Hon har alltid massa ursäkter, men idag sa jag att vill hon vara med henne får hon cykla själv, punkt. Så då gjorde hon det.

Ellen ska på disco kalas sedan i em. Och har köpt ett star wars svärd, men när vi kom hem upptäckte vi att den låter FRUKTANSVÄRT högt!! Shitt oxå.... Gillar inte att ge bort saker så låter så.... Men vi har kvittot kvar så får de själva avgöra... he he...



Imorgon ska jag jobba, så jag skulle inte bli förvånad om solen kommer fram då!

Kommentarer

Postat av: mammon

Publicerad 2011-07-04 18:58:08

Damerna blir vackrare för varje år! Filmstjärnestatus <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela