ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Packning pågår!

Publicerad 2011-07-25 15:20:08 i Allmänt,

Ja, det går inte snabbt, men det går framåt:) Just nu blev jag ensam i huset, så jag tog en paus. Inte så mycket kvar nu, mest välja vilket som ska följa med och inte, samt toagrejs och sånt. Imorgon blr en prövning för hela famljen, båten går nämligen 07.15!! Barnen som sover till 10-11 och 12 numera! Ja, jag med, men jag är vuxen så jag gnäller inte lika mycket när jag är trött, även om jag nog inte är på världens bästa humör när jag är trött. Nåja, vi åker till Skagen direkt vi kommer fram, så förhoppningsvis somnar iaf. några barn på vägen dit. Förhoppningen är ju att det är soligt och iaf. lite varmt, men det lär vi märka. Sedan till the reef för incheckning och bad. Säkert middag någonstans oxå.

Här hemma är det kallt ute, himlen är gråsvart, och ett regnväder borde komma när som helst. Uscg, gillar inte när det är så här kallt! Regna kan det göra då och då, men värmen vill jag ha! Där med basta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela