ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Vårlängtan!

Publicerad 2011-02-09 18:50:54 i Allmänt,

Japp, det har även jag drabbats av. När snön ändå försvunnit, kan det väl bli vår? Synd bara att det bara är februari ännu, så det kommer ingen vår än på ett tag. Jag har iaf. skapat lte vårkänsla i köket. Nya gardiner, bort med de röda mattorna och in med tulpaner. Letar efter andra fina mattor att ha där, men har inte hittat nåt än.



Barnen har duschtävling. Vem som duschar snabbast! De ska få se på filmer vi lånat på bibblan, men de skulle duscha först. Undras bara om de hunnit skölja håret rent så snabbt?? Jaja, det lär väl klia om inte annat.

Idag efter jobbet var jag hos en vän och fick rygg och rump massage. Hon håller på lär sig sånt, och det var skönt! Dock var jag helkonstig i huvudet efteråt, helt snurrig. Det höll i sig i 2 timmar, sen började jag må lla. Men nu mår jag fint igen! Känner mig avslappnad och mjuk. Undras vad det var för reaktion?

Känner för att gå lägga mg, men får väl börja med att lägga lillskruttan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela