ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Här sitter jag och sitter....

Publicerad 2011-12-09 11:55:30 i Allmänt,

Ska börja jobba klockan 12. Hade tänkt åka till lndex en sväng innan, men det stormar och regnar ute så jag vägrar gå ut. Nyss ringde min kollega och sa att mitt första boendestöd är instället. Jaha, samma visa varje fredag jag jobbar.... Jag har lyckats få 2 fredagar på rad där jag börjar lte senare på dagen, och jobbar tll halv sju. Men alla mina så afredagar blir ingenting av. Har såna brukare som ofta ställer in, och jag sitter där på jobbet och undrar varför jag är där. Visst fnns det massor med grejer att skriva och så, men det känns så himla tråkigt att göra det på fredag em.... Jag gör det ju ändå, men önskar att mna fredagar skulle vara annorlunda. jag börjar heller tidigare och slutar tidigare för det första....

Jaja, imorgon är det första tävlingen för mina stora konståkningstjejer. Louise ska vara med och tävla. De får bara vara 16 på tävlingar, så alla får inte åka alla tävlingar. Men de ska sminkas och ha på sg klänningen ändå, fall att.... Ska bl spännande:) Men vi ska upp mitt i natten.... halv fem får vi masa oss upp. Och det lär bli en lång dag.

Söndag konsert på mimers hus, blir oxå trevligt!

Tänkte jag skulle ha gjort lite fint i köket idag, men inget har blvit gjort. Det är så mycket "skräp" i köket, massa små barngjorda tomtar och pynt. Men det är för mycket, så jag får portionera ut dem i resten av huset så det blir lite julfint.

Längtar efter Kiruna och alla där! Vill helst åka nu, och med tåg. ja allra helst flyg, men det är ju bara en dröm. Men tåg hade jag velat åka, men vi ska bila. Känns bra när vi väl är där, men det är jobbigt att köra. Kanske ska vi köra med dagtid nu när det är vinter. Hoppas bara det går bra med barnen ändå.... De brukar ju sova hela natten vi kör, så det är lugnt att köra. Men vi får se, vi får se....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela