ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Slutt?

Publicerad 2011-08-09 21:53:04 i Allmänt,

Ja, så är semestern typ slut. Iaf. på måndag. Men det känns som hösten rasade in här redan nu. Kyliga vindar och reeeeeegn! Idag har varit en fin med lite kylig dag.

Jag känner mig inte färdig med ledigheten, vill åka till ett varmt land och tanka sol och värme, helst i 3 veckor! Men när mamma vinner sina mljoner så hoppas jag hon bjussar lite;)

Har verkligen inget att skriva längre. Kanske tar jag en paus.

Kommentarer

Postat av: Hanna - En sån där mammabloggare ♥

Publicerad 2011-08-11 22:39:38

ja, fy tusan vad "hösten" kom fort... burr!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela