ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Glad Påsk!

Publicerad 2011-04-21 20:20:41 i Allmänt,



Barnen målade lite påskbilder och gav sig ut en liten sväng idag. Sedan var det konståkning för hela slanten. Det är väl det jobbigaste med att de nu går i olika grupper, att de har olika tider.... L hade mellan 16-17 och T mellan 17-19.... Men L kan ta bussen själv, T vågar inte ännu, så vi får träna lite mer. Att köra fram och tillbaka till ishallen kan jag göra i sömnen numera:)

Idag försökte vi hitta bikini till mig och Louise, utan resultat. L måste ha ny! Jag provade mina gamla från innan jag gick upp  vkt, och jag KAN ha dem! Dock är de nte de snyggaste, men jag kan ha dem  nödfall. Kanske tar mig till nåt annat ställe en annan dag och kikar.

Tja, det var väl det för idag. Som sagt, Glad Påsk!

Kommentarer

Postat av: Eve

Publicerad 2011-04-21 20:51:12

Glad påsk på er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela