ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Vi har rest och kommit hem.

Publicerad 2010-11-11 20:40:27 i Allmänt,

Det var en välbehövlig resa till norr, även om det alltid är intensivt att vara där. Ingen lugn och ro precs, men så skoj! Att få träffa alla busbarnen igen är kul, de växer ju så fort så. En vecka är i kortaste laget att vara borta, men bättre än inget. Nu är vi hemma i vardagen igen, och jag är trött!! Så trött så, borde sova i hundra år eller så.

Har börjat planera och inhandla julklappar! Man ska inte stressa inte, så därför börjar jag i för mig god tid. Barnens presentkalender ska vara klar snart oxå tänkte jag.

Planerar julpynt och sånt oxå, jag älskar att julpynta!

Nå nå, lite snö har vi oxå fått, men den är nästan borta redan såklart.

Kommentarer

Postat av: Anna B

Publicerad 2010-11-12 09:45:48

Usch ja, presentkalendern. Den har jag förträngt. Så här års är jag jag alltid supersugen på julen, men när den väl kommer har jag jobbat så mycket att jag bara vill sova.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela