ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Värme!

Publicerad 2010-05-31 22:06:11 i Allmänt,

Jaaaa! Idag var det varmt och härligt, äntligen! Känns som det varit kallt i evigheter, fast det har det ju förståss inte.

Det var dax för Louises vårfest, och vilken tur de hade, för de skulle vara vid havet! Inte så kul om det var kallt och regnigt eller så. De spelade medeltidsteater som de övat på, och var såklart jätte duktiga!

Sen fika och så var de flesta vid vattnet och endel galningar badade faktiskt. Bla. Louise! Ellen doppade fötter och rumpan, men inte så mycket mer... Jag doppade fötterna och höll på förfrysa. Det var kallt....



Ellen med lite glitter i ansiktet?!







Tyvärr fastnade de andra tjejerna inte ensamma på kort. De höll sig konstigt nog inte vid mig och Ellen.

Lite från fotbollen igår, blev tyvärr väldigt många suddiga bilder. Men här är mina fotbollstjejer! Fast bara Tilda spelar, de andra fick följa med av bara farten. De gick ju med A-lagets killar hand i hand ut på planen.







Här tågar dom in.

Imorgon är jag ledig, funderar på om jag ska orka sätta upp poolen?!

Kommentarer

Postat av: mamm

Publicerad 2010-06-01 07:17:14

Vad skönt det låter med VÄRME! Imorse var det 2 grader..visserligen +, men herreguud!

Postat av: mamm//momm

Publicerad 2010-06-03 08:39:16

spelar alla tre fotboll?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela