ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Jag?!

Publicerad 2010-05-16 19:44:33 i Allmänt,

Så jag ska vara med på bild tänkte ni?? Men vem ska fota då? Inte sam, det blir konstigt, inte Tilda, hon lär fippla sönder kameran, inte Ellen, hon tappar den nog i golvet, så då återstår Louise då! Hon är bra på att fota, fast inte lika bra på att fota mammor, då hon själv är kortare, blir lite konstigt då. Men jag har några foton på mig, ska se om nån kan publiceras....



Louise har fotat, står på knä på en pall för det såg lite konstigt ut när hon liksom fotade uppåt. Ja, här är jag på balkongen....



 Öhhhh... kanske man måste rotera bilden... Men det gick inte nå vidare bra. Ni får lägga huvet på sne....

Nä, barnen ska i säng, och allt ska förberedas för morgondagens jobb.

Kommentarer

Postat av: peka

Publicerad 2010-05-16 21:52:11

Sådärja. Fina bilder :)

Postat av: moster

Publicerad 2010-05-17 15:38:37

tusiga bilder, jo det är sällan jag åxå själv är med på fotona, Saga är flitig på att fota mig + allt annat runt i kring

Postat av: Petra

Publicerad 2010-05-17 19:45:49

Va trevligt att få se mamma också. Hoppas resan va bra och att ni fick vila ordentligt från vardagen med alla dess "måsten".

Postat av: peka

Publicerad 2010-05-17 21:57:46

Ja jeans är fan det värsta plagget. blää

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela