ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Min 25 års dag!!

Publicerad 2010-03-02 21:41:26 i Allmänt,

Japp, jag fyller 25 år igen. Som alla andra år. Jag är inte rädd för att bli äldre, men mentalt är jag 25 nu och ett tag till.

Dagen har varit mycket bra. Efter lite övertalande så struntade vi i det sedvanliga morgongrattiset och tog det på em. istället. Började ju sju idag, så det är stressigt nog.

Dagen på jobbet var bra, solen har strålat och det har varit underbart härligt!! Våren kommer nog komma hit i år oxå.

Sen hämtade jag mina flickor för att åka till ishallen. Konståkning såklart. Och väl hemma var Sam nästan klar med maten. Vi testade ett nytt enkelt recept idag, pasta med paprika och broccolisås. Det var supergott och ALLA i familjen åt!! Härligt! Louise tjatar ju om vegetarisk kost, och här fanns inte en enda köttbit iaf. Ska äta resterna imorgon till lunch, mums.

Fina (och många!) paket fick jag oxå. Trevligast var nog faktiskt ett presentkort på nåt ställe som heter Harrys tror jag, i Göteborg. Underhållning, 3 rätters middag och farmor som barnvakt!! Bättre kan det inte bli för föräldrar som verkligen inte unnar sig nåt utan barnen. Få se när vi kommer iväg på det bara. Louise hade köpt ett jättefint ljus, för sina egna pengar! Hon är så himla gullig, och gör alltid presenter och kort till alla. Av Tilda och Ellen fick jag ett pärlarmband, och av Ellen själv fick jag ett grytunderlägg!! Har glömt att fråga om hon valde den själv.... Sam köpte nämligen ugnsformar som jag så länge önskat mig. Fick även en av svärmor.... Så nu har jag så det räcker! Det var olika sorter så det blir bra. En vattenkokare fick jag oxå, vår var hundra år gammal och kändes lite skum det sista....
En fin blomma fick jag oxå av vännen J. En sån som jag önskat mig länge, men inte vågat köpa för jag tror inte jag klarar att ta hand om den... Men vi får se hur länge den överlever.

Ja, en härlig och mysig dag har det allt varit!! Nu ska jag sova, eller titta lite på tv tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela