ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

3 lediga dagar

Publicerad 2010-03-16 13:09:25 i Allmänt,

Har varit skönt att vara ledig lite. Det är aldrig fel. Idag gick vi upp med skoltjejerna för jag hade tid hos frissan klockan 9. Efter det gick vi till ankdammen och matade ankor och lekte och fikade såklart. Vädret är underbart ännu, men snön smälter långsamt.... Nätterna är kalla med minusgrader. Längtar efter våren nu mycket!



Massvis med ankor!! Hungriga var dom oxå.



Bus Ellen!



Hemma på våran gård i söndags.



Fika på lekplatsen, oxå i söndags.



Högt ska man gunga!



Tilda lär sin syster spela innebandy.



Snyggt jobbat....



Kanske inte jätte bra att sspela inomhus...



Tilda har sina matchkläder på sig.







Louise gillar att fota sig själv... Fanns en drös till med såna här bilder i kameran....

Idag är det konståkning, kör och flöjt som står på listan att göra. Tjejerna kommer hem strax, ska göra sina läxor och äta mellanmål innan.

Imorgon jobbar jag igen, det känns bra nu när jag fått vara ledig. Jobbet är faktiskt ännu roligt! Det har snart gått ett år sedan jag började där, och jag trivs verkligen. Min dröm om barnsjukhus, BB/förlossning finns kvar, men nu trivs jag så bra så jag väntar nog lite till innan jag läser barn och ungdomssjukvård tror jag. Finns inte så gott om såna jobb ändå. Men en dag så....

Nu ska jag vika tvätt, hänga upp tvätt och tvätta mer. Kul jobb.

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2010-03-16 13:36:25

Vilka snygga innebandytjejer!

Postat av: mamm

Publicerad 2010-03-17 13:19:06

Hoj, vilka fina vårbilder, som min barndomsvårar med slask! Längtar jag med, vintern var ju brrrr...sol har vi haft många dagar men inte varmt. Ååå mina stoora flickor...

Postat av: Momm

Publicerad 2010-03-18 08:45:08

Ja, mer tonåringsaktig kan man inte vara...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela