ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Vinter...

Publicerad 2010-01-24 13:48:44 i Allmänt,

Ja, här är ju vinter ännu! Så här lång vinter är vi ju inte vana vid. Men jag klagar inte, skönt med snö och minusgrader istället för ihållande regn och slask och olidlig kyla. Men kanske att man skulle varit lite mer förberedd...



Trädgårdsmöbler ute....



Mer möbler ute....



Krukor ute.... Hrmf....



Fika ute!! Kallt men mysigt!!



Denna pragd mötte oss hemma när vi kom hem efter jul. Nu blommar den andra lika vackert!



Små tår, Ellen fotar.

Jag är sjuk, snuvig och hängig och ont i huvud och öron och bihålor. Har ringt jobbet och sjukskrivit mig imorgon. Man måste förbereda sina sjukskrivningar på mitt jobb, kan inte vänta in i det sista för att se om man börjar må bättre. Kan inte hitta nån vikarie då. Jag kan inte snora bland alla brukare, nej, det går inte. Ska stanna hemma och vila imorgon, sen är jag ledig på tisdag, och onsdag räknar jag med att vara frisk. Så detså.

Ellen är på kalas på ett lekland med Sam, Louise på gympa, och Tilda rensar värmeljuskoppar till skolan. Ska börja förbereda middagen som idag blir köttfärssoppa. Man kan inte sjukskriva sig från hemmet, synd...

Kommentarer

Postat av: mamm

Publicerad 2010-01-24 19:38:49

Vad vacker blomma ni fick! Håhå vad mycket snö...nya färska foton eller..?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela