ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

När jag ändå håller på minnas....

Publicerad 2010-01-22 15:35:38 i Allmänt,

Så kikar jag igenom gamla bilder. Dock finns dom inte på den här datorn, men jag ska spara ner lite bilder här oxå kanske. Dom var så små mina barn! Tilda med dom äppelrunda kinderna, Louise med det vackra lockiga håret..... Ja, det var tider det. Tider som aldrig kommer igen. Tänk så fort det går....

Idag var jag till frissan. En ny frisör som jag gick till för en arbetskamrat var där och var så nöjd, hon blev så snygg i håret, så jag tänkte att jag oxå vill bli snygg.... Hon var superduktig. Kollade verkligen igenom hela håret innan hon klippte, minsta lilla virvel och hur man skulle klippa det bäst. Så jag är supernöjd! Inte så att det är en jätte skillnad på hur jag brukar se ut, men det blev liksom lite mer modernt nu. Så jag återkommer nog till henne fler gånger.

Ellen som var med skötte sig så fint så. Kan bli lite tjat när hon är med, men hon satt och byggde med lego hela tiden. Vilken kanon idè att ha lego hos frissan! Hon glömde tom. bort att jag tog med lite "fika" till henne. Det är det enda hon tjatar om när vi är borta, om vi har med nåt att äta....

Var oxå och köpte en present till fröken Tilda. Måste hitta nåt till oxå, men frågan är vad.



Ljuvliga vår, åh vad jag längtar till våren!

Kommentarer

Postat av: mamm

Publicerad 2010-01-23 19:27:15

Kommer det ingen bild på nya frisyren??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela