ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Mer snö!

Publicerad 2010-01-27 15:01:12 i Allmänt,

Jepps, det kommer mera... Blötsnö just nu, nästan som hagel som piskar mot kinderna. Inte mysigt alls. Det är kring noll grader, och inget trevligt uteväder...

Mina stackars skolflickor har varit ute hela fm. och åkt skridskor med skolan. Tilda var dyblöt, inte Louise. Men de var frusna och kalla.

Idag var jag och busan och hälsade på lilla HO med mor. Det var trevligt, god kaka och lite lunch fick vi där. Alltid trevligt!

Busan är feberfri, och får återvända till dagis imorgon. Det är allt korta svängar med sjukor hon drar på sig. Fast det ska man ju vara glad för förståss.



Här är igår morse, från kokhet till buslek på nolltid var det verkligen!

Mamma efterlyste bild på min nya frilla... Alltså, det synns ju inte så mycket att det är klippt annorlunda, men jag märker det ju. Ska se om nån av bilderna jag tog blev okej.



Ca. så här....



Ja, sen blir det lite annorlunda när jag fixar till det förståss....

Nej, ska fixa lite mellanmål till två flickor, hänga tvätt och se vad middagen ska bestå av.

Kommentarer

Postat av: mamm

Publicerad 2010-01-27 15:28:18

Snyggt! Fint klippt tagg-lugg. Har Ellen oxo varit sjuk?

Postat av: eve

Publicerad 2010-01-27 18:45:28

Det var ju skitfint ju!

Postat av: Petra

Publicerad 2010-01-28 17:41:08

Snyggt !!

Postat av: moster

Publicerad 2010-01-31 18:03:17

jaa, det vär jätte snyggt, så vill jag åxå ha det, ska till frissan i stan nästa torsdag, är less på denna kort nacke långt i sidorna frisyr, ids aldrig nästan fixa det...ha du lagt i färg, el toning? ser som lite röaktigt ut, fint

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela