ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Lediga dagar...

Publicerad 2010-02-02 14:02:00 i Allmänt,

Är ganska sköna dagar. Fast sen är det allt skönt att komma till jobbet. Ellen gillar inte att vara ledig för många dagar isträck, som nu tex. ledig fredag, lördag, söndag, måndag, tisdag. Lite väl länge för den fröekn. Idag sa hon till mig att när jag jobbar och hon är på dagis, så saknar hon mig inte. Men när hon är hemma och jag jobbar, då saknar hon mig! Gott betyg till dagis, och kanske lite mindre gott betyg till pappan...

Fick köpt ett bord på ikea igår. Blev helt okej, för en billig peng! Köpte lite annat oxå, men inte mycket. En hylla till Tildas rum, servetter, plastburkar, ljus och sånt. Tyg eller gardiner hittade jag inga. Ska ta mig en tur till hemtex sedan tänkte jag. Om vi hinner. Vill ha nya gardiner till köket. Vill egentligen putsa fönstren innan, men det är ju så kallt.... Fast jag kan ju snabbputsa kanske, idag tex. är det nog inte många minus, men idag orkar jag ju inte....

Lite duktig har jag varit idag. Städat där uppe, burit ner massa skit som ingen vill ha, och tvättat några maskiner. Mer orkar jag nog inte.

Louise sitter och gör sin läxa, Tilda är färdig med den och leker nu med Ellen där uppe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela