ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Ellen bus...

Publicerad 2009-09-10 22:04:50 i Allmänt,

Min lilla Ellen, som faktiskt snart blir 4 år. Hon är så go och mysig. Idag har vi haft en ledig dag iegn, så skönt så.

För några dagar sen lekte vi med kameran, vill ha en ny kamera!!

 

 

 

 

 

Ja, inte så sjysst att fota när hon var arg och ledsen, men jag fick inte trösta ändå, så jag kunde inte låta bli....

 

Vill ni se söta polaren jag hittade idag i källaren?

 

 

 

 

 

 

 

 

Lite synd att det inte fanns nåt bredvid så man såg hur stor han var. Men drygt 10 cm var han allt... Nu är han död och nerspolad, så regnet kommer väl imorgon.

 

God natt, dröm söta drömmar och bautaspindlar.... för det lär jag göra...

Kommentarer

Postat av: peka

Publicerad 2009-09-11 00:09:13

uuuusch! Tur att man inte ser den på riktigt. då hade jag inte kunnat sova alls!

Postat av: mamm

Publicerad 2009-09-11 09:59:55

10 cm! Nä.. nog ser den ut som 28 cm. minst.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela