ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Hej hej!

Publicerad 2009-10-05 19:49:11 i Allmänt,

Jo, jag lever, och inte har vi flytt utomlands, fast jag skulle vilja. Nä, här är man fast i jobba, hämta, lämna, köra hit och dit, laga mat, äta mat, tvätta, städa livet för all framtid. Jo, det är roligt!! Fast tröttsamt ibland.

Måndagar och tisdagar är väl de körigaste dagarna. Sen rätt lugnt, för att ta fart igen till helgen. Vaddå lediga helger??

Idag damp det ner en fin röd reima vinterjacka till knatten. Tradera såklart. Fick förra veckan fin fina svarta reimabyxor, oxå från tradera... Japp, finfina var de iaf. Overall ska oxå dimpa ner i lådan inom kort. Sen har den lilla busen mer än hon egenligen behöver, men vad sjutton.... Ska bara hitta en fin mössa någonstans oxå.

Igår sjöng Louise med sin nya kör för första gången denna termin. I en pytteliten kyrka. Fint var det såklart, men inte så fint som i en "riktig" kyrka. Men det lär det bli ett antal gånger i vinter. Framförallt i juletider.

Nä, jag skriver inte så mycket här, helt enkelt för att jag inte har nåt att skriva om. Som ni kanske märker...

Måste bara visa en bild jag tog, min söta lilla skrutta som har bäddat vår säng helt själv! Duktig eller hur??

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2009-10-05 21:06:55

Kul att veta att ni lever iaf! Mer bilder måste du ju stoppa in sen.. När du har tid för sånt

Postat av: peka

Publicerad 2009-10-06 00:31:44

Å, jag måste tvinga Noa att sjunga i kör/kyrkokör, det är så fint..älskar körer.helst i kyrkan. å vad duktig din lilla tjej är! jättebra ju!

Postat av: mammen

Publicerad 2009-10-06 09:02:14

ja, så är livet med barn...jobba-föradagis-hämtadagis-tvätta-äta-städa-bädda-....hoh...men jag lovar, det går över! Du har bara typ 15 år kvar tills det lugnar ner sig...

Postat av: nina

Publicerad 2009-10-06 20:05:11

oj sådär fint bäddar inte ens johan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela