ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Bloggarnas mästare...

Publicerad 2009-10-15 11:20:20 i Allmänt,

Ja, det måste vara jag det. Tråkigare och tristare får man leta efter. Har liksom inget att skriva om.... Men blogga vill jag ju göra.

Idag letade jag fram mina lite varmare skor, lite högre så jag kan ha ljol till. Vad händer då?? Jo, det blir varmt såklart.... Igår var det overallpremiär för lillbusan, så jag räknade med kallt idag med. Jaja, jag skiter i om det är 18 grader varmt i solen, idag har jag kjol och mina varma skor punkt slut.

Lillbusan är på dagis, och jag ska bege mig till Kungälv en snabbis innan jobbet. Tänkte hitta en jacka till mig, skor har jag typ lagt av med att leta, finns inga som passar mina skruttfötter ändå.

Imorgon är jag ledig, och sen helgen oxå. Skönt skönt, sen är det jobbhelg efter det. Helt okej att jobba 2 helger av 6.

Näe, jag vet verkligen inte vad jag ska skriva, så jag slutar här och nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela