ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Planering

Publicerad 2009-11-02 21:22:02 i Allmänt,

Jag gillar att planera. Måste ha kontroll.... Vår planeringstavla i hallen är husets hjärta. Den har dock varit lite väl kladdig, då det är en whitebordtavla, och det lätt kladdas/suddas ut när man skriver i. Många saker ska ju stå där vecka efter vecka, så jag uppgraderade tavlan idag. Skrev ut alla vanligt förekommande aktiviteter här hemma, sen plastade jag in dem, och vips blev det lite snyggare. Ja, själva tavlan är ju inte snygg, men det blev mindre kladdigt iaf....





Lite imponerade tror jag allt ni är!! Barnen har olika färger, och egna klämmor med namn på där veckobrev och annat hänger. Tavlan görs i ordning varje söndag, och då rensas klämmorna oxå ut så det bara finna aktuella papper kvar. *STOLT*

Igår var jag lite slut. Festen i lördags var så himla skoj! Vi skrattade som aldrig förr, åt god mat och babblade om allt och inget. Vid 03 la vi oss, och sov okej till ca. 10. Men jag är ju inte så van vid riktigt nattliv, så trött var jag allt igår.

Tog mig iaf. ut på promenad med sällskap, och det var verkligen väl behövligt och skönt. När jag kom tillbaka vid halv nio, låg lilla prinsessan och sov så sött i vår säng... Hon brukar ju sova iaf. nästan hela natten i sin säng, men inte igår. Så jag sov inge vidare inatt heller. Men denna natt kanske jag får sova, om jag stänger av datorn i tid!

Ledig dag imorgon. Vad ska man hitta på?

Mamma, man måste gå in på den som har tävlingens blogg, där följer man bara instruktionerna, dvs. lägger in den bilden jag lagt in, och skriver en komentar i hennes blogg. Jag vill gärna vinna ett halsband med barnens namn på! Så fint!

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2009-11-03 10:02:22

Smart tavla! Fast här behövs nog ingen sån.. Än iaf, brukar oftast kunna hålla reda på vad Elias ska göra..

Postat av: mamman

Publicerad 2009-11-03 15:35:48

eeh...fattar ändå inte...inte för att jag ska tävlamen kul att förstå.

Postat av: peka

Publicerad 2009-11-06 00:52:04

Kom å gör planeringstavla till mig med! och så kan du rensa hela lägenheten när du ändå är här :P

Postat av: peka

Publicerad 2009-11-07 11:26:26

ärmarna på overallen är väldigt tajta, så nog skulle dom sitta kvar. men ska lämna tillbaka dom här iaf så får man se vad man hittar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela