ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Partypinglorna!

Publicerad 2009-11-14 18:26:24 i Allmänt,

Vi var ju och shoppade kläder till dopet idag. Tillsut efter några om och men hittade vi nåt vi kunde enas om. Vi har inte riktigt samma smak längre, de stora damerna och jag. Men jag får säga att det  blev rätt bra ändå, även om jag tycker att iaf. Louises kläder ser lite tonårsaktiga ut... Hon är ju inte så stor än. Men dom var nöjda, och jag med.

Dopet var trevligt, barn som for fram lite här och var, fika och sånt som hör till. Nu är vi trötta, och Sam och tjejerna är och hämtar pizza, så vi får i oss lite mer onyttigheter innan lördagen är slut.

Några bilder!



Ellen bus poserar.... Innan dopet.



Och så Louise i sin nya outfit. Min sjal passade fint till!



Tilda poserar på sitt sätt... oxå iförd sin nya outfit.



Ibland måste mamman oxå vara med. Här med Ellen och dopbarnet. Jag har fått såna hemska tankar, tänk om jag dör... Och så finns inga bilder på mig. Hur ska barnen då minnas mig?? Så nu måste jag tvinga nån att fota mig lite....



Dopbarnet fick en så fin nyckelpiga att åka på!! Och eftersom han ju själv inte kunde testa den, så fick alla andra barnen turas om att testa, det funkade prima!

Nu ska jag duka, pizzan anländer nog strax.

Ha en skön lördagkväll!

Kommentarer

Postat av: momman

Publicerad 2009-11-14 20:10:52

hehee dom poserar med sin egen personlighet!

fint foto på dig,du ser så fräch och pigg ut!

Postat av: peka

Publicerad 2009-11-15 21:21:11

Snyggingar! Jag måste oxå tvinga nån att fota om jag ska komma med nånstans. Hatar bilder där man ser att man tagit själv.. tvingade bilder känns inte heller kul men vad ska man göra liksom?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela