ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Måndag idag!

Publicerad 2009-11-09 09:38:16 i Allmänt,

Tog ju ledigt i lördags för att vara med på invigningen av vår nya idrottshall. Louise och alla andra gympatyper hade uppvisning. Men igår jobbade jag hela dagen lång. Kom hem strax efter sju.

Idag är jag ledig, och har tänkt att städa och rensa Ellens lilla rum. Börjar bli alldeles stökigt och rörigt. Har försökt städa där varje kväll, men det har börjat bli för mycket smått plock som hon samlar på sig. Måste ju få plats med nya presenter som hon snart ska få... Min lilla lillskrota ska fylla 4 år!!

Jag är iaf. duschad och påklädd, ska äta lite frukost oxå. Ellen är inne på sin andra frukost redan... Hon är ingen frukostmänniska, men om hon får äta vid tv:n, så brukar ganska mycket slinka ner. Så hon äter nu sin andra mommomacka och sin andra mugg te. 2 clementiner har hon oxå ätit. Bra bra.

Tänkte se om jag kan hinna ta med mig Ellen till VC idag och vccinera henne. Dom har öppet mellan 16-20 för barn mellan 3-5 år. Få se om vi hinner, eller om det ens finns vaccin.... Man vet ju aldrig sånt. Tilda ska vaccineras i skolan på torsdag, och Louise nån dag, men vi har inte fått veta vilken än. Dom vill att en förälder ska vara med, så det hade ju som varit bra om man visste när. Ska se om Sam kan vara med Tilda på torsdag, för jag jobbar och kan ju inte bara försvinna, då blir ju brukare utan hjälp.

Nä, nu har jag svamlat nog, bara för att förhala det jag måste göra....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela