ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Jodå, visst lever jag

Publicerad 2009-11-26 20:44:45 i Allmänt,

Med nöd och näppe... Har haft en skitvecka på jobbet. Ja, inte tråkig, men jobbig. Nu ska jag vara "ledig" i 3 dagar, och det är välbehövligt. Jag längtar efter julen!! INte julen i sig, men att få åka upp till snön, och alla bebisar! Ska bli så kul att få se de nya underverken, hoppas lilla livet oxå kommer till nyår! Vi åker ju den andre hem, så hoppas dom kommer innan så man hinner se på bebisflickan en aning. Stora Noa och lilla Malte kommer jag kidnappa sen drar jag till nån stuga på fjället, så får ni inte se era bebisar på en vecka. Ja, kanske dumt att avslöja min plan så här öppet... Men jag kan liksom inte låta bli!

Inga bilder kommer det bli i bloggen på ett långt tag. Nä, att ladda in bilder på sams dator är strängligen förbjudet. han tror att datorn kommer kolapsa om jag gör nåt annat än surfar med den...

Även idag regnar det. En rejäl skur på dagen och så nu. Skit säger jag.

Kan inte du nina klämma ut din bebis oxå innan vi åker hem? Ja, det kan du väl?

Nu ska jag länsa skåpet på godis, sen gå lägga mig i sängen.

Kommentarer

Postat av: mamm

Publicerad 2009-11-27 07:46:09

Hahaa...nu förväntar dom sig att du försvinner med bebisarna några dagar!

Sista budet från Livans fam. är att dom kommer nyårsaftonskväll....fortsättning följer.

Postat av: Nina

Publicerad 2009-11-27 12:50:26

Nej det kan jag då verkligen inte.Men kommer ni upp till påsk så ska jag försöka då

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela