ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Jaaaaaa!!!

Publicerad 2009-11-23 17:24:41 i Allmänt,

Äntligen fick jag besked om att jag säkert får vara ledig i jul!! Kiruna, here we come! Jag är så glad!
 
Nu ska jag bara klura på vilka paket som ska få följa med upp. Tar inte med mig alla barnens, de får öppna dem när vi kommer hem, tror jag. Eller innan... eller både och. 

Har jobbat klart för idag, och håller nu på tina köttfärsen. Ska laga lite mat idag med. Konstigt och jobbigt att man måste äta varje dag, och flera gånger oxå... Tycker det är jobbigt.

Det går ju (som ni ser) bra att vara datorlös!! Det enda jag saknar är mina mail, orkar inte kolla på bredbandsbolagets hemsida efter dom, jag hoppas jag inte missar nåt viktigt bara... Och så saknar jag alla mina favoriter som jag lagt in. På sams dator vågar jag inte lägga in nåt, han tror att datorn blir seg när jag sparar ner typ adresser och sånt. Så jag googlar endel!

Ellen pärlar med sina nya pärlor och nu ska jag laga mat för köttfärsen plingade.

Kommentarer

Postat av: mamm

Publicerad 2009-11-24 12:48:36

Välkommen flerbarnsmoster/faster!!

Postat av: Robin

Publicerad 2009-11-25 17:29:07

Tänkte bara säga att det mesta tyder på att även vi får komma upp, men då först till nyår

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela