ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Varm dag idag!

Publicerad 2009-06-28 20:21:15 i Allmänt,

Idag har det varit riktigt riktigt VARMT! Vi, jag, Louise och Ellen åkte till romesjön och badade. Tilda åkte med en kompis till havet, sam med MC:n nånstans för att besiktiga och fixa den lite. Det var så varmt i vattnet att man bara kunde hoppa i direkt. Skönt som tusan! Ännu är det riktigt varmt ute, kring 25 i skuggan!

Håller på ladda kamerans batteri så jag kan lägga in lite bilder. Batterit dog på stranden, typiskt. men lite hann jag fota.

Imorgon är det jobb igen. Fast sen är jag ledig tis-on-tors igen... För att jobba fre och helgen.

Ska ta och kolla lite boende för mig och Ellen på Astrid Lindgrens värld i sommar. Tror hon kommer gilla det! Eve, det skulle vara kul om ni kunde åka med dit nångång! Där är skitkul, fast dyrt förståss... Men när ni blir rika då kan vi åka dit. De stora barnen uppskattar det inte lika mycket längre, de har varit där två gånger. Men Ellen var där när hon var 1 tror jag, så det minns hon ju inte. Ska bli mysigt att åka bara hon och jag.

Hon sov ju hos farmor inatt, och som jag saknade henne igår kväll och natt. Men jag får erkänna att det var så skönt att få sova till halv 10 utan att någon väcker en halv sju och vill ha frukost... Det var så lyxigt. Vaknade med ett ryck när jag hörde fotsteg där uppe, det var Louise som vaknade. Fick nästan en chock när jag såg vad klockan var. Tilda skulle bli hämtad halv 11, så det var bara att väcka henne och packa och göra frukost.

Hoppas nu nästa vecka oxå bjuder på sol. Då kan vi testa havet nån dag när jag nu ändå är ledig. Det brukar ta lite längre tid för havet att bli varmt, men T sa att det var varmt där de var. Där är rätt långgrunt, så det är nog varmt där med.

Jaja, nu var det tomt i hjärnan igen.

Kommentarer

Postat av: eve

Publicerad 2009-06-28 20:43:34

Ska bara bli lite rik så!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela