ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Trevlig Midsommar!

Publicerad 2009-06-19 13:05:29 i Allmänt,

Önskar jag er alla. Hoppas nån har lite bättre väder än vi... Småregn och inte allt för varmt. Men men, det är väl det som är midsommar?!

Vi hoppade över frukosten och satsade på en god brunch. Sill, färskpotatis, köttbullar, prinsesskorv, ägg och knäckebröd. Cider att dricka till. Det var riktigt gott. Ja, gräddfil, gräslök och rödlök hade vi oxå.

Nu väntar vi på att klockan ska närma sig 14, för då ska vi på midsommarfirande i Kärna. Hoppas regnet tar paus liten stund iaf.

Var förresten idag och mötte en sb. vän för att köpa en spikmatta av henne!! Så nu har jag en fin orange shakti matta. Barnen har provat. T har legat utan kläder på den länge, och rivit sig på armen.... Ellen tyckte den stacks för mycket. L har väl oxå provat lite, men med kläder på. Jag ska testa ikväll tror jag.

Hmm... nåt mer då?! Nej, kan inte komma på nåt.

Ha en trevlig midsommar!

Kommentarer

Postat av: mommon

Publicerad 2009-06-19 15:40:24

inte alls otänkbart att följa er hem! jag saknar lukten-fiilingen mm av gtb o tågresa! vilken "min nya bil" den jag fantiserar om vah?

har inget planerat för mina sem.veckor.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela