ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

SOL!!

Publicerad 2009-06-23 14:22:26 i Allmänt,

Åh, sommarväder, jag verkligen njuter!! Igår kom värmen, lagom tills L och T började fotbollsskolan. kanske aningen varmt för sånt, men roligt har de haft. Lilla T har som vanligt satt igång ledarna... Jisses, den ungen.... Hon är som hon är, härlig, spontan, egensinnig och go.

Idag är jag ledig. Jag och Ellen lämnade tjejerna klockan 9, sen åkte vi till citygross för att köpa sluta med isse present. Hon valde en baby my little ponny med barnvagn och tillbehör. Lagom pris och allt. Sen köpte hon presenter till 2 kompisar som hon ska på kalas hos.

Vi har sedan suttit på en filt och lekt med ponny hästar, ätit korv och makaroner, fikat choklad brownies, Ellen har badat i en liten balja, jag har filat och smörjt fötterna, Ellen har gosat och matat sotis (vår lånekanin), och nu ska hon få lite mellanmål innan vi hämtar tjejerna klockan 15.

Jag har varit dum och korkad, har jobbat så mycket de soliga dagarna, så nu solar jag för fullt. Ingen solkräm har jag tagit.... Måste ju kännas att jag iaf. fått vara ute i solen en dag....

Spikmattan är härlig. Somnar på den varje kväll. Säkert gör den nån nytta, men jag har inte märkt nåt speciellt.

Ellen har sovit 2 nätter uppe på Tildas rum! Alltså hela nätter...!! jag saknar henne massor, har blivit väldigt förvånad klockan sju när jag vaknat och ingen Ellen i sängen. Hoppas hon inte gör det till en vana... Jag saknar ju henne!!
4 eller 5 dagar utan isse... Nu är hon stor. Inte bara 3 år mamma, 3 och ett halvt....

Bilder kommer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela