ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Okej, nu blir jag trött...

Publicerad 2009-06-16 21:08:44 i Allmänt,

Våra grannar verkar ha sommarlov. Iaf. så är deras barn ute till väldigt sent på kvällarna. och jag kan säga som så, att de låter precis som våra barn... Skrattar, busar, gråter, skriker, skriker och skriker.... Altså, så låter barn, men inte sjutton låter jag mina ungar skrika så utomhus vid 23 på kvällen!! Då tar jag in dem om de håller på skriker. Vi har fönstret öppet på kvällen, och ja, det låter som lite. Vissa jobbar ju....

En solig och härlig dag idag. fast jag har fått sitta på insidan och jobba. Har haft sjuttioelva saker att sitta och skriva idag, har inte haft så många bostöd. Fy sjutton vad trist det är!! jag kommer aldrig jobba på kontor iaf. Fast detta är nästan lika illa... Så mycket papper som måste skrivas! Har jag aldrig varit med om förut inom funktionshinder verksamheten. Men jobbet är så kul, så jag hoppas jag lär mig gilla detta...

Sam sågar och bankar där uppe. Tur man har knattar som sover även om det är jordbävning. Jag skulle aldrig kunna sova i det oväsendet...

Men jag ska inte sova än, ska stryka en kjol jag ska ha på imorgon, och sen krypa ner i sängen och titta på alla avsnitt av norska barnmorskorna!! Tjoho... Trode inte man kunde se den på nätet!

Fast nu insåg jag att jag har en tvätt att hänga upp... sablarns... Fy att tvätten aldrig tar slut... Fast är man 5 pers så får man väl räkna med ett eller annat skitigt plagg... Eller två....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-17 21:11:26

Jag har en helt funtionsduglig liten Simens,refill, sms, 0 kr.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela