ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Mera poolparty!

Publicerad 2009-06-27 18:16:08 i Allmänt,

Louise och Tilda har nu poolparty med kompisar. De tyckte nog det var skoj sist... Dock lite synd att så många var bortresta och upptagna, så de har bara varsin kompis. Men de verkar ha skoj där ute ändå. Musik, läsk, meloner, ananas, och sedan ska de ha chips, ostbollar och godis. Varmt som tusan är det, klibbsvettigt. Men inte klaga inte klaga... Skööönt...

Ellen är hos farmor, där ska hon sova inatt. Tjejerna ville inte ha henne med på partyt... konstigt....

Imorgon ska vi nog åka och bada. Sjön blir det nog om barnen får välja. Jag bryr mig inte, bara det finns vatten att svalka sig i... Romesjön är ju bra ställe tycker jag. Men här nere vid kusten blir man nästan dumförklarad om man väljer sjön istället för havet. Knasigt tycker jag....

Nä, ska gå ta mig en drink på baksidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela