ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

jaha, vad gör jag nu då??

Publicerad 2009-06-08 11:49:11 i Allmänt,

Ellen har tjatat om dagis sen sju imorse. 11 skulle jag lämna, men vid 10 var det ohållbart. Mamma, NU går vi!! -jag, men vad säger fröken om vi kommer för tidigt då? -E:, jag vet inte, men tror du hon tittar på klockan så noga?? Nänä, det kanske hon inte gör, så vi cyklade iväg. Så kul mamma är jag....

Ska en snabbis in till Kungälv innan jag börjar jobba. Hämta Ellens kavatsko hos skomakaren, och kika på skor till mig för tusende gången. VARFÖR har jag så konstiga fötter?? INGET passar!! Var på maxi som hade 50% på alla skor. Tänkte att jag skulle köpa såna där tygskor, tänkte att för så billig peng gör det inget om de sitter halvbra. Men de sitter inte ens halvbra på mina skitfötter, de sitter urkasst!! Nä, jag får gå i mina stinkande eccoskor, eller för varma eccoskor. Ecco är det enda som passar, men de har inga skor jag vill ha!! Suck...

Nu har jag betalt mina räkningar, bara liiite försent. Har helt enkelt glömt bort dem.... Pinsamt värre. Sen fick jag ju efter ett inkassobrev, mina telia räkningar. 3 stycken har försvunnit någonstans, för hit har dom INTE kommit! Fick ringa telia och hon tog tillbaka inkassot, men betala 3 räkningar får jag ju ändå göra. Skönt att det är gjort iaf. Så nu hoppas jag att telias räkningar hittar hit nästa månad. Nu vet jag ju att de kommer varje månad, inte var tredje som det stod på hemsidan...

Nä, ska se om jag har nåt att äta innan jag sticker.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela