ytterbymorsa

Så mycket om så lite.

Ingenting

Publicerad 2009-06-04 11:18:31 i Allmänt,

Ingenting har jag att skriva om. Men jag är ju typ beroende av att skriva, så jag skriver ändå. Det är ju faktiskt fritt val om man vill läsa eller ej...

Igår fick jag jobba över lite. Vikarier var sjuk. Men det var bara 2 timmar, så det var okej. Idag ska jag jobba kvällen, tror jag slutar halv 9. Känns sådär... Hade verkligen behövt städa. I helgen kommer min allra äldsta vän hit, med man och barn. Flickan är 2.5 år och jag har inte ens träffat henne ännu!! Hoppas nu inget oförutsett händer, så de inte kan komma. Jag tror dock jag kan ta lite ledigt imorgon, för vi har inställda saker. Då hinner jag hem och städa lite och bädda så de har någonstans att sova. Synd bara att sam lovat att hjälpa en kompis att flytta på lördag... Känns lite taskigt mot dem som kommer. Men de flyttar väl inte hela dagen kan jag hoppas, då kan vi grilla och äta gott på kvällen. Sen att dom lovat trist regnväder på lördag skiter jag i.... Jag beställer sol!!

Ska strax till jobbet. Har lämnat lillfis på dagis. Hon somnade vid halv sex på soffan igår, och innan maten. Så vi fick ju väcka henne, och sen somnade hon vid 22. Vaknade halv sju, så jag tänkte att hon nog måste vila på dagis idag. men när sam och tjejerna åkte till jobb och skola, kom hon och la sig hos mig, och somnade! Så kvart över 9 vaknade vi. Detta brukar aldrig hända, att hon somnar om så. Det var skönt iaf. jag gillar ju att sova ibland...

Mer då?? Hmmm.... nä, kommer inte på nåt speciellt. Mer än att jag behöver köpa skor! Helst NU!!

Kommentarer

Postat av: peka

Publicerad 2009-06-04 17:33:09

Klart vi vill läsa! Hur ska vi annars veta vad ni sysslar med?

Postat av: mamman

Publicerad 2009-06-05 21:08:06

Åå, kommer E till dig!? Du måste sätta in bilder på hennes barn!

Postat av: moster

Publicerad 2009-06-07 14:21:51

håller med Peka ;-) Vad roligt att ni håller kontakten, om än det blir nåt år emellen (det är väl E, din barndomskompis..)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Katja

En blogg om ett vanligt liv med några ovanligt underbara tjejer!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela